Perustelut
Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin edellisvuosia kevyemmin, jotta saatiin vastaajamäärää nostettua. Kysymyksiä vähennettiin, jotta kysymysaika saatiin lyhyemmäksi.
Vastauksia haettiin kriittisiin kohtiin ja pyrittiin saaman myös sanallisia palautteita, jotta pystytään kehittämään teknisten palveluiden toimintaa.
Hankalat keliolosuhteet keväällä ja loppuvuonna ovat vaikeuttaneet kunnossapidon tavoitteiden ja kustannustason tasapainon hallintaa.
Oheismateriaalina kyselyn tulokset graafisina. Avoimet vastaukset esitellään lautakunnalle kokouksessa.
Ehdotus
Esittelijä
-
Mika Heinonen, Tekninen johtaja, mika.heinonen@rusko.fi
Tekninen lautakunta merkitsee asiakastyytyväisyyskyselyn tietoonsa saatetuksi.
Päätös
Päätösehdotuksen mukaisesti